TRIO PALLADIO nosaukums izvēlēts par godu Andream Pallādio (Palladio, 1508–1580) – vienam no visu laiku ietekmīgākajiem arhitektiem. Šis renesanses laika ģēnijs ņēma iedvesmu no leģendārā romiešu arhitekta Vitrūvija priekšstatiem par arhitektūras nepieciešamo saikni ar mākslām un zinātnēm, kas balstās uz skaitļiem un proporcijām. Gudrības, zinību, mākslu, amatu, karošanas, prāta, meistarības, izveicības un izdomas dievietes Atēnas pavārdu jaunajam meistaram Andream piešķīra viņa skolotājs Džans Džordžo Trisīno, vērā ņemams dzejnieks, dramaturgs, valodnieks. Un patiešām – grieķu-romiešu klasiskās formas un proporcijas iegūla Andreas Pallādio celtnēs un idejās, kuru ietekme plaši izpletusies abos Atlantijas okeāna krastos.
Gētes izteiku krājumā “Maksimas un refleksijas” (1833), kas nāca klajā uzreiz pēc dzejnieka nāves, teikts: “Viens cildens filosofs [dzejnieks, mistiķis Novāliss] runāja par būvmākslu kā sastingušu mūziku un droši vien izpelnījās ne vienu vien neticības pilnu acuskatu. Mēs šo skaisto domu, liekas, vislabāk atgādināsim, ja nosauksim arhitektūru par apklusušu skaņumākslu.”
Trio Palladio dalībnieki vēlas iedzīvināt skaņās vērtības, pēc kurām tiecās Pallādio savās celtnēs un par kurām runāja Gēte, kad saistīja būvmākslu un skaņumākslu, citstarp pieminot, ka “skaņas izgaist, taču harmonija paliek”.