2021. gada jūnijā somu diriģents Tarmo Peltokoski izpelnījās atzinību, Vācijā debitējot ar Brēmenes Vācu kamerfilharmonijas orķestri. Solista meistarība, zinātkāre un kaismīgā iedziļināšanās detaļās par katru orķestra dalībnieku radīja lielisku augsni viņa debijai, padarot koncertus par īstiem veiksmes stāstiem, kam sekoja daudzi uzaicinājumi uzstāties atkārtoti.
2021./2022. gada sezonā 21 gadu vecais diriģents pirmo reizi ieņēma vietu uz Berlīnes skatuves ar Komiskās operas orķestri, Frankfurtes Radio simfonisko orķestri, kā arī piedalījās Šveices festivālā “Septembre Musical Montreux-Vevey” kopā ar Bāzeles kamerorķestri un Solu Gabetu. Turklāt T. Peltokoski savā pieredzē pirmo reizi diriģēja visu “Nībelunga gredzena” ciklu festivālā “Eurajoki Bel Canto”, Somijā.
Nākamajās sezonās diriģenta ievērojamākās debijas gaidāmas Reingavas mūzikas festivālā, Šlēsvigas-Holšteinas mūzikas festivālā, Ķelnes filharmonijā un Elbas filharmonijā Hamburgā. Pagājušajā sezonā nozīmīgas bija uzstāšanās ar Somijas Radio simfonisko orķestri, Helsinku filharmonisko orķestri, “Tapiola Sinfonietta”, Lahti simfonisko orķestri un Somijas Nacionālās operas orķestri.
T. Peltokoski uzsāka mācības 14 gadu vecumā ar emeritēto profesoru Jormu Panulu. Šobrīd studijas turpina ar Sakari Oramo Sibēliusa akadēmijā, diriģentu ir skolojuši arī Hannu Lintu un Juka-Peka Saraste.
Līdztekus būdams atzīts pianists, T. Peltokoski pilnveido klavierspēles prasmes Sibēliusa akadēmijā ar Anti Hoti. Nozīmīga pedagoģiskā ietekme bijusi arī Mati Raekallio, Anti Sīralam, Henri Sīgfridsonam un Konstantīnam Bogino.
Pateicoties virtuozajai klavierspēlei, T. Peltokoski ir saņēmis apbalvojumus vairākos konkursos. Kā solists uzstājies ar visiem zināmākajiem Somijas orķestriem, tostarp Somijas Radio simfonisko orķestri, Helsinku un Tamperes filharmoniskajiem orķestriem un Olū simfonisko orķestri. Sniedzis solokoncertus un uzstājies ar kamermūziku Turku un Mikeli festivālos.
2018. gadā “Pro Musica” fonds piešķīra Tarmo Peltokoski Gada jaunā mūziķa balvu.
Paralēli diriģēšanas un klavierspēles studijām apguvis arī kompozīciju un aranžiju, īpaši iemīļojis muzikālo komēdiju un improvizāciju.